Grungi

Ez a blog azért született, hogy segítsek azoknak akik különböző játékokkal akarnak játszani és tájékozódni szeretnének. Itt elsősorban leírásokat, bemutatócikkeket fogtok látni.

Friss topikok

  • grungi: @Layash: Egyetértek, hogy DLC ellenére elég szép tartalmat hoztak össze. A Bethesda mindig élen já... (2013.01.07. 08:03) Dawnguard teszt

Far Cry 3 első benyomások

2012.12.02. 19:05 grungi

Úgy látom valamilyen módon a FC3 a második rész hagyományait folytatja, csak most az afrikai dzsungel helyét a karibi térség egy szigete foglalja el. Elég érdekes eddig, bár csak egy-két missziót teljesítettem eddig. Olyan mintha a COD könnyedségét ötvöznék a GTA szabadságával és leöntötték volna egy kis Deer Hunter életérzéssel.

Ugyanis már az elején megtanít a jóságos mesterem, hogy itt a szigeten csak vadászattal és gyüjtögetéssel lehet megélni. Már be is gyűjtöttem pár színes levelet és néhány állatbőrt. Vicces, hogy manapság mennyire erőltetik ezt a gyüjtögetős és craftingolós stílust. Kicsit WoW-os hangulatba is kerültem tőle. Szerencsére azért akad férfinak való munka is: Véletlenül felhívtak a rosszfiúk, hogy az egyik bázison lesznek és jól elszórakoznak a barátnőmmel, én persze rögtön odaszaladtam pár emberrel és lepuffantottam akiket ott találtam. Sajnos a lány nem volt ott, de a társak megveregették a vállam, hogy kemény vagyok mint Csoki postarabláskor.

A GTA érzés ott jön be, hogy mindenről van térkép, az utolsó kis piros levélről meg pénzes dobozról is. Ráadásul minden második bokor mellett van egy terepjáró, nehogy már gyalogolni a kelljen a kis elkényeztetett amerikai suttyónak.

Na itt abba is hagytam, folytatom még a játékot, de nem ígérem, hogy végigviszem, mert lehetséges, hogy a felénél megunom. Tiszta RPG (XP,skillek,stb.)

A bejegyzés trackback címe:

https://grungi.blog.hu/api/trackback/id/tr604943470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása